Meetings

Waarom een meeting?

Er zijn talloze diverse redenen en vormen te bedenken voor een bijzondere ontmoeting tussen jou en je medewerkers, dealers of andere relaties. Meeting, open dag, congres, dealer-dag, opening, jubileum, kick-off, relatie-event, sales-event en personeelsevent.

Het is goed om te vieren, inspireren, motiveren, introduceren en het is goed om dat via live communicatie te doen. De attentiewaarde is dan veel hoger en er is volop de gelegenheid om alle zintuigen te prikkelen en om op die manier de boodschap goed over te brengen en zorgen dat hij blijft hangen. Het geeft bovendien de mogelijkheid om daarna met inspiratie en volle energie aan de slag te gaan om de beoogde doelen ook te realiseren.

De doelen zijn dus belangrijk. Wij kijken vervolgens graag op welke manier, met welke middelen en op welke locatie we dit kunnen realiseren. Zo’n meeting is immers live en hij moet de gewenste impact en meerwaarde hebben. We zijn daarom benieuwd naar je ideeën en plannen. We gaan graag in gesprek om dit alles te vertalen in een meeting die de gewenste betekenis en impact realiseert. Dat kan voor grote groepen, maar ook voor selecte gezelschappen. We horen het graag!

Graag noemen we hier nog een paar voorbeelden van meetings waar wij, maar nog belangrijker, de klant super content mee waren! U kunt ze natuurlijk ook uitgebreider bekijken onder het kopje ‘ons werk’.

Zo mochten we voor Wegener een personeelsevenement creëren waarbij het bedrijf keek naar een stralende toekomst en meer dan ooit een gezamenlijkheid uitdroeg. Voor Shell mochten we een spectaculaire kick-off verzorgen van hun nieuwe softwaresysteem in de vorm van een bedrijfsfeest. Staatsbosbeheer slaagde erin om van hun relatie-event een meeting te maken van hoog niveau in alle opzichten; ‘Haute Nature’ zoals wij het noemden. Denkend aan het grote Jubileum van de Dienst Landelijke Gebieden zien we vooral medewerkers maanden oefenen, oefenen en oefenen voor een gezamenlijk spektakel waar iedereen en dus ook de minister van E.L. en I zichtbaar van genoot. En over passie en daadkracht gesproken, dan moeten we zeker ook de Ondernemers dag noemen van de Hollandse Waterlinie en de kracht van het collectief daarvan!

Jouw eigen meeting? Neem contact met ons op!